شرح وظایف مدیر فرهنگی
هم شرح وظایف:
۱- تهیه تقویم سالانه فرهنگی جهت ارائه به شورای فرهنگی دانشگاه،
۲- پیشنهاد بودجه و برنامهریزی و نظارت بر فعالیت های فرهنگی دانشگاه
۳- برنامهریزی برای گسترش و تعمیق ارزشها و مأموریتهای دانشگاه در حوزه تقریب در همه شعب دانشگاه
۴- نظارت مستمر بر حسن اجرای برنامههای فرهنگی مصوب دانشگاه
۵- نظارت و ارزیابی فعایتهای فرهنگی شعب دانشگاه و ارائهی گزارش به شورای فرهنگی
۶- ارائه گزارش ارزیابی فعالیت انجمنها و کانونها و معرفی انجمنها و کانونهای فرهنگی برتر به شورای فرهنگی دانشگاه
۷- برنامهریزی به منظور اجرای مناسب اردوها، جشنهای دانش آموختگی، جشن ازدواج دانشجویان، فعالیتهای مربوط به عمره دانشجویی
۸- برنامهریزی و نظارت بر انتخابات کانونها و انجمنهای علمی
۹- بررسی چالشها، آسیبها و بحرانهای فرهنگی حاکم بر دانشگاه و ارائهی گزارش به شورای فرهنگی
۱۰- تقویت مشارکت دانشگاهیان بهویژه نقشآفرینی اعضای هیات علمی در حوزة فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی؛
۱۱- برقراری ارتباط و همکاریهای مشترک با مراکز و مؤسسات فرهنگی داخل و خارج کشور؛
۱۲- مطالعه، بررسی و شناسایی معضلات فرهنگی دانشگاه، نیازهای فکری مخاطبان، زمینهها و علل آسیبپذیری و ارائه راهکارها برای حل مشکلات
۱۳-بررسی مجوز تشکیل کانونهای فرهنگی و هنری، انجمنهای علمی دانشجویی و نشریات.